top of page

...מרצדס גרמה לי לחייך ורחב

מכירים את הרגע הזה שאתם יושבים עם הלקוח או החבר שלכם בקפה השכונתי והלקוח מוצף

חיוכים ?! חיוכים הם חשובים בין לקוחות לבעלי מקצוע ובכלל בין אנשים. אממה, באוקטובר האחרון חייכתי רחב יותר לאחד מלקוחותיי הסופר אהובים, חיוך שרק אהבה ממבט ראשון מצליחה להפיק...

זה כמו אפקט פגמליון... לא, לא החיוך - דווקא החיוך שנמתח עם החיוך הראשון שלקוח באלאנס גרם.

"אוהד" הוא אמר, "אני צריך אותך מפוקס - במקרה חלפה על פנייך מרצדס וזה בדיוק העניין שאני צריך אותך - אני חייב שהחדשה מרצדס S-CLASS ,תתקבל כמו נשיאה"... וזה הרגע שחייכתי יותר רחב, זה לא רק מרצדס, זה דגם חדש שצוות באלאנס הפקות תוכן נדרשים לפרוש עבורה שטיח אדום, להעניק לה את הכבוד המגיע לה - בין אם שחורה או בין אם לבנה .

לא רק לטראמפ מגיע חצוצרות, שטיח אדום ומאות מחיאות כפיים סוערות. גם לה מותר בדיוק אותו הדבר, למרצדס החדשה. מכאן נעצתי במחשבותיי השראה שאם הסתקרנתם תוכלו בקליק לצפות כאן . להפיק לה טקס של ממש - שתרגיש נשיאה לכמה רגעים שהולכת לכבוש את בוחריה. אחרי הכל ולפני הכל מדובר בנהיגה אלגנטית ואינטליגנטית.

צוות הפקות תוכן של באלאנס התגייס להפקה שראויה לה מלכה, שבסופה, בזמן שכולם לא מבינים לאן נעלמתי - נכנסתי לי מהר ובשקט - טוב עשיתי גם קצת רעש... עם האורות והסאן - רוף ... הנעתי מנוע והרגשתי כמה היא אלגנטית וראויה ליחס כה נכבד כל כך לאורך שנים, מקהל נהגים שמבינים קצת יותר מ-4 גלגלים. כאלו שלא מתפשרים על ביצועים, אלגנטיות, יוקרה ואיכות לעילא ולעילא.

חוץ ממרצדס אני חייב להודות לצוות הגדול ולזוג מוכשרים של ממש :

צלם הוידאו: עזרא רפאל ולצלם הסטילס שמלא בכשרון וסטייל : שחר אלגזי.

אז עד הלידה הבאה של מרצדס נוספת בנתב"ג... חזרתי ללטף את ההונדה הסופר ספורטיבית של באלאנס. נו... אתם יודעים היא עלולה לפתח סוג של קינאה ...

לעוד הפתעות ומילים מהלב הירשמו לעדכונים שלנו כאן




הצטרף/י לעדכונים המגניבים שלנו ▼

Never miss an update

פוסטים טריים
חיפוש באמצעות תגיות
אין עדיין תגים.
ארכיון
מעקב אקטיבי 
  • ערוץ היוטיוב של באלאנס
  • אנחנו גם בפייסבוק
bottom of page